Alla inlägg under december 2009

Av lina andersson - 31 december 2009 02:42



Kvällen har varit AWESOME.

Jag och E.Awesome ägde fett på

dansgolvet. Jag kan berätta att det

fanns askåta killar.

Men också mysiga =).

Efterfest hos nån kille som hette Samme

eller nått, minns inte rikgit, men kul hade vi iallfall.

Puss

Av lina andersson - 30 december 2009 20:48

Erika Awesome här, jag har hackat Linas blogg ;) Jag är packad and so is she! We beger oss snartoo Station to dance our ass of!

You are the beat in my heart!


Jag vill oxå då skriva att på fredag firar vi 1 år o 9 månader tsm <3 Hon är världens bästa flickvnä, SKÅL FÖR DE!"

Nu ska vi fara o ragga upp nå killar så vi få oss lite duts ikv ;)  

ANTE kan suga Robins  BALLE.

 

TJOO!

Av lina andersson - 30 december 2009 10:12



Jaha då ska man snart börja dra sig mot bussen in till stan.

19 minus är inte okej att så ute och vänta i. Hur som helst

så ska jag träffa Malin och Awesome på stan och kolla kläder

till nyårs. Sen hem till Awesome och fixa till oss. Vi ska ut ikväll.

Hoppas nån mer än vi ska de, annars kan det bli fett drygt.

Puss

Av lina andersson - 29 december 2009 19:56




SÅ JÄVLA TRÅKIGA

Av lina andersson - 29 december 2009 18:20




Igår fyllde Sandra är och vi firade henne i skegalokalen,riktigt mysigt =).


Idag har jag och lillebror sett städat och sett film hela dagen =P. Fett mysigt. Han väljer bra filmer som jag med vill se=).

Nu ska jag och mamma fortsätta mublera om här nere. Puss



 

Finniga nissen ligger och sover xD  

Av lina andersson - 27 december 2009 17:17


Igår:

For till Rulle med fika. Gubben var överaskad vill jag lova. Jag fattade ingenting av vad mina föräldrar och han pratade om. De började prata brebonsk så jag fattade nada. Förstod iallafall så myckat att dom pratade om skogen xD

For till Lasse och Aina och åt julbord. Aina tryckte i oss mat, godis och efterrätt. Vi rullade hem, iallfall jag.

Vid 10 kom Anton och hämtade mej och vi for till stan och träffade sandra och per. Skjutsade lite fullfolk överall. Var hemma vid typ 3.


Idag: Har inte gjort så mycket, vi skulle fara till Lövånger men det snöade så mycket att det inte vart nått av =/. Det sög för jag hade vaknat typ 10 =/.

jag och johan har degat och sett film hela dagen.

Puss nu ska ja planera =)

Av lina andersson - 24 december 2009 19:33



        


Av lina andersson - 24 december 2009 17:21



Då var det julafton igen. Känns det som att det är julfton dåra? Nej inte i år heller =/.

Hur som helst så har gästerna komme, Kalle Anka sett, maten äten. Och nu väntar diskplockning och kvällens höjdepungt, JULKLAPPAR =D

God Jul Puss

Ovido - Quiz & Flashcards