Alla inlägg under januari 2010

Av lina andersson - 31 januari 2010 23:00



Lördag och Söndra har jag inte gjort ett skit.


I lördags vaknade jag med baksmälla, yey jätte kul..

Men de gick över ganska fort. Följde med mamma till ica och handlade.

lagade middan, det blec tacos vad annars=P. Sen såg jag "Number 23", rätt skum film men ändå bra och så såg jag "jag vet fortfarade vad du gjorde förra sommaren", den söög balle.



Söndag:

*har sett film

*varit ute och gått

*umgåtts med lillebror

*ja, typ de har jag gjort xD  

Av lina andersson - 31 januari 2010 22:41



Fredagen var AWESOME =D.

Slutade ti över tolv efter att haft värdelösa lektioner där vi gjorde dockor till en dockteater vi ska göra osv. For hem till Emilia och  myste och såg Hangover =D lärarkillen är fett snygg =D. Vi fixade till oss, sara kom, och sen drog vi till stan och fetade oss på frasses. Vi gick till ica. När vi var vid a-torps bussarna kommer det en kille och springer förbi oss, och tror du inte att han halkar och flyger ut mitt på vägen xD HHAHAHAAHHA. Vi gick hur som haver in på ica, köpte en dricka och sen satt vi inne på vintergatan och väntade på att tiden skulle gå. När vi satt där och spårade dök Jennifer och Tomsa hux flux upp. Jennifer har jag inte träffat på typ tusen år, trots att hon bor i ersmark. Iallfall så satt jag och pratade med dom medans mina vänner som jag var med vart lite blyga och vågade inte säga så mycker xD. När Jenna och Tomas gått där ifrån hade Michan anslutit sig till mina vänner och vi gick till bussen. Efter mycket prat och 35 minuters bussfärd var vi hos Tobbe i hamn. Där satt vi hela kvällen fram till tio när macke skjutsade mej, sara och michan till station =D

Satarion var de näst Awesome Starion jag har varit på =D. Det var hur mycket folk som helst som man kännde dä =). UNderkvällen hann jag med att stutsa som en  stutsboll på dansgolvet med Sandra, prata med massa folk och jag har ingen aning vad jag har pratat om och vridit mej av skratt pågrund av Per xD. 

 


Av lina andersson - 28 januari 2010 00:00




Av lina andersson - 26 januari 2010 21:45



Idag har jag:

*Sett Flugornas Herre på spykologin

*Ringt till komun för att boka ett möte

*Fick inte tag i hon jag skulle ha tag i, så jag fixade hennes nummer

*Jobbat stenhårt på engelskan ^^

*JObbat på projektarbetet

*Sett how i met your mother


Nu ska jag gå och lägga mej så jag orkar med skoldagen ;)

Av lina andersson - 26 januari 2010 13:08


Sitter på skolan och har hål,underbart kul. Börjar om typ kvart i tre,känn peppen. Ska ifallafall springa och kolla om rekton är hemma eller på sitt kontor och sen ska jag ringa ett samtal, jag känner inte peppen på nån av sakerna, men måste man så måste man och det kan man inte göra något åt ;).


Av lina andersson - 24 januari 2010 21:04



Fredag var AWESOME. Började halv nio och slutade tio över tolv. Skoldagen var som i en dimma och jag minns typ nada av dagen xD. Mej och Emilia for och fikade på wayne´s, hanlade på ica och tog två bussen hem till mej. Såg High school musical och lagade mat. Klockan typ sex kom malin och sara och vi åt massa god mat =D. Saras efterrätt var AWESOME, hur god som helst =D.

Vi skrattade hela kvällen och Emilia höll hov som alltid ;)


Lördag, vi for till Lövånger och åt massa paj och spelade julklappsspelet, jag vet lite sent, men bättre sent än alldrig ;).Tog typ fem bussen där ifrån för att fara till stan och spela lazerdome men Emilia, Macka och folk, det var hur kul som helst =D. Sen gick vi till dallas och kollade på när dom vi var med åt mat. Macka skjutsade hem mej vid åtta och då kom sandra hit=).


Söndag, vaknade, hjälpte mamma med mat. Lasse och Aina komme hit för Bompa fyllde år igår. Vi åt mat, god varen=).Sen har jag sett tv och försökt få igång min CPdator   den är inte min vän just nu. Så det blir nog att lämna in den.


Av lina andersson - 21 januari 2010 20:45



*Bild

*Repeterade teater

*Redovisade teantern

*Lunch

*Samhäll

*möte med Annica

*ringde ett samtal angående projektarbetet (killen jag pratade med var jättekul xD )

*Stan med Sandra

*Köpte massa massa saker

*Åt på dallas med Jenny, Emilia och Linnéa 

*Gick på stan till kvart över sex

*Buss hem

*Nu GLEE =D


  

My new shooos :D

Av lina andersson - 19 januari 2010 18:51



  

Ovido - Quiz & Flashcards