Alla inlägg under november 2010

Av lina andersson - 28 november 2010 23:06


Just de, jag kom på en super duper smart grej nyss men jag kan inte skriva de här ifall mamma skulle komma på att läsa bloggen ;)Så ja tänkt berätta lite kort vad jag har gjort i helgen + i torsdag


Torsdas: Jobbade på dagis och var på bio med kusinen och såg Harry Potter

Fredas: Busade med Linnéa och såg på idol

Lördas: Gjorde absolut ingenting på hela dagen och kvällen

Sönda: Sett nästan hela sesong 2 på Grays och lagat mat ;) hehe 

Och nu: ska jag se ännu mer grays

Av lina andersson - 24 november 2010 22:49




Har jobbat idag och ojoj vad mycket energi barn har. Jag och en tjej som hade prao där jagade barnen och slängde dom i snön när vi var ute. Vilka vart stötta och sluta? Inte barnen iallfall.


Imorrn ska jag jobba på mammas dagis. Det lär bli vilt för de skulle tydligen vara jättemycke barn men de får får ända för de är pengar man tjänar och på kvällen ska jag dessutom men världens bästa kusin jenny och se harry potter <3


 


Desstuom så har jag hittat en ny favorit låt. 

Lyssna och njut!



Av lina andersson - 23 november 2010 10:04


Mot stan och träna med busfian hära :P

 

Av lina andersson - 17 november 2010 22:02


Har idag  vickat på Inkastet.

Jättesöta barn och personalen är helt ok ;)

Träffade också Ida, som gick bf, hon vickade på snäckan.

Kul att träffa henne och höra vad hon håller på med på dagarna.

De är ju inte så ofta man träffas längre. 


 

Ny bild? inte direkt =P  

Av lina andersson - 13 november 2010 01:02


Idag... har jag och bus sandra gått på stan och kollat kläder. Hittade jag nått? nej.

Hittade sandra nått? ja som alltid köpte hon finfina saker :P


Ikväll... var planen att inte göra nått alls, men de slutade man fest och bilåkande med sandra, per, jennifer och jerry. Kul? ja =)


 

fina bilder på b-rudarna ;)


Av lina andersson - 11 november 2010 08:35

Dagens vaknande: 20 över 7
Dagens humör: trött, trött,trött
Dagens fundering: Varför måste man jobba för att få pengar?
Dagens vill ha: 1 miljon
Dagens klädsel: Bagyjenas, linne, tjockis tröjja, tjockis sockar
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: Snabb borstat
Dagens köp: Inget
Dagens beroende: hehe (A)
Dagens borde: Plugga typ
Dagens saknad: Chips <3
Dagens tråkigaste: -
Dagens roligaste: vampire diaries och linnéa
Dagens person(er): Pärlorna

Av lina andersson - 9 november 2010 22:40



Jobbat idag, hade hellre följt med Sandra och folk till happis, men jobb kommer före allt nu för tiden. var på snäckan, super kul som alltid =D de känns bra när andra dagis ringer och frågar om man är bokad imorrn=). Vilket jag inte var så dom sa att jag skulle hålla koll på telefonen och skriva ja så fort förfrågningen komme. Så imorrn blire att vara på pärlan och dessutom ska vi klä ut oss =D jag älskar att klä ut mej =D.


Nu ska ja sova puss


  saknar <3

Av lina andersson - 5 november 2010 17:00

Ovido - Quiz & Flashcards