Alla inlägg under oktober 2010

Av lina andersson - 26 oktober 2010 10:00




Ska strax på stan men denna mysproppen....  

(jag har inte kissat mer mej, har precis åkt en vattenkarusellgrej ;) )


..Och möta upp den har busfian

 

Av lina andersson - 25 oktober 2010 14:38




åååh sitter och försöker få tar i en emilia som inte svarar, äre ovanligt? nej skulle inte tro de ;).


I lördags var jag iallfall med mamma på ikea. Köpte en ny garderob =D yey =D nu kan ja köpa mer kläder =D. Blider kommer sen =)


Av lina andersson - 16 oktober 2010 14:41




Städar och myser med mina myspojkar    



 

Av lina andersson - 14 oktober 2010 00:29



Idag har jag jobbat på ett fritids och komme fram till att det är mycke roligare att jobba på dagis. Nog för att man kan spela spel utan nån fuskar och prata mer med barnen på som är på fritids. Men dagis är myckemycke roligare. Hade också tänkt fara och träna i stan, men eftersom att jag inte har de där förbannade körkortet och att det inte går så några bussar härifrån på kvällarna så blev de inge av.


Imorrn blire ännu mer jobb på fritids =/ men de är bara några timmar och det kanske är roligare på det fritidset jag ska vara på imorrn. hoppashoppas.


Freda ska jag och muppen sandra på stan och busa hela dagen  

Av lina andersson - 10 oktober 2010 19:52



 

Vill ha

Av lina andersson - 10 oktober 2010 02:11




Olles, Pentagon? =S, max och bil... så har min kväll sett ut ;)

Av lina andersson - 7 oktober 2010 17:34



Idag har jag varit duktigt. 

Vaknade typ 9 =o

Följde med emilia och åkte med när hon hade körlektion

Tränade med Linnéa

Hjälpt mamma med vad hon skulle he på pizzan

Städat

Dammsugar bakom soffan


  <3

Ovido - Quiz & Flashcards