Alla inlägg under april 2010

Av lina andersson - 29 april 2010 21:36



Kladden till rapporten klar :D

STUDENTEN om typ en en månad :D 

FEEEST imorrn =D



 

fulfan =]

Av lina andersson - 26 april 2010 19:39

 











Jag fick ett svar
Ett rakt besked

Det känns som tusen nålar

Jag går på krossat glas 

Av lina andersson - 26 april 2010 19:11



Klänning: KLART

Mössa: KLART

Skor: Nästan klart

Hår: Troligtvis fixat

Sminkning: Troligtvis fixat

Spriten: Fixat den 16 maj



 


Av lina andersson - 25 april 2010 23:09



Odjuret i skönheten och odjuret heter tydligen Adam =S.

Inte direkt passande.



 

Av lina andersson - 25 april 2010 23:06



Helgen har inte vare helt okej. Har blive dunderförkyld, inget man hurrar för.

Freda var iallfall awesome. Förfest i Kåge och sen Olles och max=P

Vaknade på lörda och hade nådigt ont i halsen och hosta som man kvävdes av. yey...

Satt ute i solen och läste en skum bok som aldrig tar slut.

Och samma sak har ja gjort idag.


Bilder från ifredas kommer typ nån gång =P

Av lina andersson - 21 april 2010 00:51



Ååå inte taggad på livet just nu. Borde sova, men kan inte, vill inte.

Dagen har förövrigt varit bra, mycket upp och ner. Men så kan de bli ibland.

På spykologin hade vi redovisning som jag inte hade nån aning om att vi hade,

och såklart så var min grupp först ut. Men de gick hyffsat ändå.

Teaterlektionen eller vad de är för nån lektion var kul, vi håller på att göra en pjäs

som vi ska visa upp för några småEttor (A).


För övrigt så älskar jag de nya grupperna alla ":PpPPpP-grupperna"



 

Av lina andersson - 19 april 2010 22:13




imorse: tog sovmorron för jag skulle på lassa och prata med min nya doktor

Efter lassa: Skola, satt ute i solen med emilia erika linnéa

Efter solen: BaF, vi skulle låssas hålla i ett utvecklingssamtal av något slag, verkligen jättekul och jätteseriöst....

Sen: Hål, jag och emilia gick till stan

Efter stan: Tillbaka till skolan och samhälls, ingen rolig lektion

Efter skolan: Buss hem, chillat, gått en prommis och snuvat som bara den


Nu: Go natt, om jag lyckas somna

Av lina andersson - 19 april 2010 18:08




Jag vill inte mer, jag orkar inte mer.

Jag skulle göra vad som helst bara

inte vara med om det här.



 

Ovido - Quiz & Flashcards