Alla inlägg under juni 2010

=)

Av lina andersson - 24 juni 2010 16:14



Har idag varit i Kåge och tage lite sena studentbilder på sandra. Om dom vart fina?, njaa sandra va ju på dom=P hahah :*. For sen hem för att sola, stod ut i 40 minuter sen vart det för varmt :O. Gudförbannat så varmt det är :O. Men man ska inte klaga. 

Sitter just nu och spårar lite med johnjohn på face. inte helt okej :O=)



Av lina andersson - 22 juni 2010 19:53


Ojoj nu vare länge sen jag besökte min bloggish. Hur som haver, i onsdags var jag och emilia i ume. Först på besök på lassa och provtagning, läkarbesök och fotografering för min del. Sen gick vi vidare in till stan och åt go´mat och kollade kläder. Hittade bara en tröjja =/. Vi tänkte även gå och tatuera oss men det var ruskigt dyrt och hon vi pratade med var typ de drygaste jag träffat.

Torda: Jag tror jag jobbade då, jo de gjorde jag nog ;)

Freda: Antagligen så jobbade jag

Lörda: Jobb på förmiddan, mysfest hemma hos jag på kvällen (bilder kommer sen)

Sönda: Jobb som vanligt.

Igår var jag ledig :D underbart :D. var med min vän Linnéa på kvällen, tryckte chips, dipp och massa dricka. Vi såg också massa eller två bra filmer.

Idag: Jobbat som vanligt, och nu väntar jag på ugly betty =)

Av lina andersson - 15 juni 2010 14:14


Snart ska jag åter fara till kajutan och sitta på en stol och troligtvis inte göra någonting i fem timmar, yey.

Ska iallfall sova hos Emilia i natt och imorrn halv sju bär det av till Ume. Kul? njaa.


buuus  

Av lina andersson - 14 juni 2010 23:02


Första dagen på jobbet avklarat. Så himla skööönt. Det var typ inge folk så med andra ord det var jättelugnt.


 

För jag har taaagit stuudeenteeen fy fan vad jag är bra!



Månda: Jobb

Tisda: Jobb

Onsda: Ume med emilia macke

Torsda: Jobb

Freda: Jobb

Lörda: Jobb, fest 

Sönda: Jobb

Det blir en jobbig vecka

Av lina andersson - 13 juni 2010 16:03

   

       

 

 

 

        

Av lina andersson - 3 juni 2010 19:01



eller en vecka och en dag men whatever   

Idag har vare en jobbig dag, eftersom att typ alla var ute på Olles igår så var inte alla på topp idag. Men jag och typ sju andra starka ninjas for på skolan trots baksmällan =P. Sjukt jobbig skoldag och ändå kul. Massa bus och ännu mer bus.

Bilder på går kvällen kommer sen och det gör också bilderna från roadtrippen i måndas =)

Ovido - Quiz & Flashcards