Alla inlägg under juli 2010

Av lina andersson - 31 juli 2010 11:55



Pubkväll igår på Kajutan. Så himla roligt de var =). Jobbade fram till klockan två. Folket var hur trevliga och fulla som helst =) och jag och matilda var hur aewsome som helat=). På väg hem träffade vi Matte och Adam som  följde med hem till jenny och busade med oss hela natten så vi somnade typ klockan sex. Tur att jag börjar fyra idag=).

Nu har jenny precis drage med anna och michan till deras "gó bil" och jag sitter hos henne och ser på De tre vännerna och Jerry.


  

Av lina andersson - 29 juli 2010 19:49


Jag Linnéa och Amandra var som sagt på arbetsförmedlingen idag och pratade om jobb i Norge. Himlar så taggad jag vart. Vänta bara snart är vi där och rensar fisk eller nått sånt.

Jag och Linnéa hann också med att bränna en himla massa pengar. Vågar inte riktigt kolla på kontot hur illa de ser ut.


 

Av lina andersson - 29 juli 2010 13:22

Vaknade imorse, gick ut ur mitt rum och och vart påhoppad av en stank av pungsvett! haha nä så illa kanske det inte var men nästan. Fick förövrigt att telefon samtal som gjorde mej lite sadface. min emilia ringde och berättade att hon ligger på lassa =(. Blindtarmen är inte att leka med. iallfall så mår hon bättre nu  =).


Nu ska ja till arbetsförmedlingen med amanda och linnéha och sen kanske det blir en sväng på stan och en sväng på solbacken och lindex=) jag gillar den affären=).

Av lina andersson - 28 juli 2010 23:06



Komme precis hem från jobbet och vad ser jag? Jo, min lillbro har lan inte helt okej. Så just nu sitter jag och tre småduds vid var sin dator och nördar var sin dator. Hut töntige är inte de på en skala. Snart kommer de väl börja lukta pungsvett ocså GREAT! eller?.


 

Av lina andersson - 28 juli 2010 14:32


Igår vare loppistisdag på kajutan. Gud vad mycket folk de var, och gud var mycket småkraffs det fanns på loppisen. Gick runt typ tre varv och hittade bara en sak. Ett par grymt fula glasögon som jag självklart köpte=P.

Malin komme och jag bjöd henne på en räkmacka, hur kul som helst att hon kommer=). komme hem typ halv åtta fast jag slutade fyra så var på jobbet typ tre timmar längre än vad jag behövde, vad hände där? =O.


Aja nu ska jag ta och fixa mej för en trevlig jobbkväll med inte allt för mycket folk (kan man iallfall hoppas)


 

Om jag har tur jobbar denna

mupp ikväll =)

Av lina andersson - 26 juli 2010 13:56



Trästocks i helgen var värkligen inte vad man hade förväntat sig. Trodde de skulle bli mycket mer awesome äm vad det vart. Men folket man var med och träffade var lika roliga som vanligt :D. 

Nu: Äta mat och fixa till mej till jobbet.

Sen: Sova hos jenny och förhoppningsvis äta godis som hon köpt på candy world=)



 

Två av mina favoriter=)

Av lina andersson - 24 juli 2010 14:44


Snart bär de av till malin och vara med några old peops =). Har inte vara med mina oldisar på ett himla bra tag så de kommer bli hur kul som helst =)

Av lina andersson - 6 juli 2010 01:58

Freda: Ledig från jobbet  och myspys med malin, emilia och alkohol på kvällen. Blev utgång för mej och malin, först på mollys men det sög så vi gick till johanna på kullen eller whatever de heter med marre och folk=) 

 


Lörda: Jobbade eftermidda, for sen hem till macke och hämtade upp emilia. Vi for hem till jag och spelade sims hela natten. helt okej=).


Sönda: Jag och Emilia for en tväris till "Linas place" och tog sommarns första dopp. hur himla skönt som helst=). For sen och jobbad, badade med sofia på middasrasten och hade hur kul som helst, som vanligt =)

    


Idag: Körde ner moppen på lagning eftersom att den är lite trasig, busade sen med min flickvän vid älven i nån timme. Vi for och dumpade skräp och sen skjutsade hon mej till lillJenny. Vi busade med anna och hennes hundar ett tag och i kväll var vi och såg ECLIPSE =D himlar så bra film :D


Ovido - Quiz & Flashcards