Alla inlägg under februari 2010

Av lina andersson - 26 februari 2010 12:53



..att laga min jävla dator. Lämnade in den för typ tre veckor sen fick igen den igår och när jag slår igång datorn så är inte felet lagat!. Något arg man blir, så nu blir tre-fyra veckor till utan datorn.


Förövrig så är vi lediga idag =D AWESOMW =D. Så jag har gjort ingenting =}. Nu ska ja gå och klä på mej elller nått :P puss



Btw vi peppar krogen ikväll=)

Av lina andersson - 23 februari 2010 22:26






Min dag:

*Psykologi prov på morron inget hit. Filmen vi såg söög.

*Jag och Sandra gick till en resebryå och kollade utlandsresor

*Övade dockteatern, förlåt flickor men vi söög xD.

*Hål jääättelänge som vanligt, gjorde lite projektarbete och spårade med marre.

*Var med på Marres engelska.

*Hade min egen engelsk

*For hem

*Lagade hammisar till midda

*Jag och bompa for till kågemarken och hämtade Amanda och sen for vill till Sandra.

*For till Byske på vattenarobic, hur kul som helst.

*Nu, sitter nere och fryser som en apa.

  


Av lina andersson - 22 februari 2010 16:36


Idag fyller jag då 19!=D. Man känns det dåra? nej de gör det inte. Det skulle vara som det var när man var liten. Man kunde inte somna på kvälleb, vaknade tidigt på morron, hade fjärilar i magen och väntade på att famlijen skulle komma med fika på sägen. Men får man fika på sängen nu dåra, nej de gör man inte=(. MAMMA OM DU LÄSER DETTA: JAG VILL HA FIKA PÅ SÄNGEN!!!.

Har iallfall inte fått nån present ännu, eller ja, jag fick fika av mysjenny på lilla marie idag =D. Kladdkaka och cola är aldrigt helt fel att få =D



BTW: jag älskar chokladpudding =]

Av lina andersson - 21 februari 2010 20:43


Lördagen började med att jag, mamma och johan for till stan. För johan hade innebandymatch. Vi lämnade av johan och sen drog jag och mamma vidare till stan för att köpa presenter till mej.

Sen efter att vi hade hittat de vi skulle hitta for vi och kollade hur det gick på johans match. Slutresultatet vart 4-4.

På kvällen komme Sandra och Perta. Vi bastaded, pratade massa skit, skrattade och såg film. Det var en awesome kväll. Jag har saknat de bustrollen=).


Bjuder på två bilder hehehe (A)


      

Av lina andersson - 18 februari 2010 23:12



Kom precis hem från stan. Har ju sett Buddy Holly ikväll. Herre jävlar så bra det var=). Brolle var helt extas under hela showen, han var as fräch, underbar och sjöng som en gud   .

I slutet fick han med allt folk som var där att sjunga Sjörövar Fabbe hahah det var awesome =D.

Man kan inte beskriva med ord hur bra det var och stämningen sen helt galet.

I slutet komme de en liten tår menmen =)


    


Av lina andersson - 18 februari 2010 18:20



*försovde mej på morrn

*Komme en halv timme sent till bilden

*Började med ett nytt arbete på BF men vi håller på med exakt samma sak på psykologin

*Hade hål i 100 år eller typ 2 timmar.

*Läste om kvinnomisshandel på samhällsen

*Började en "ny" kurs. Ergonomi

*Fick sluta 45 minuter tidigare.

*Nu eller om en timme ska jag se BROLLE och Buddy Holly =D

Ovido - Quiz & Flashcards