Alla inlägg under augusti 2010

Av lina andersson - 28 augusti 2010 00:38


Hej! kul är att ligga vaken och kolla på när alla andra sover.

Nyss komme det in några killar i vårat rum och frågade om vi hade sänglakan xD hhahaah jag tror inte att vi har stänkt dörren helt xD


Aja idag har vi iallfall var på Universeum. Lägger in bilder sen.... imorrn....när jag orkar.... =P. Det var iallfall hur kul som helst men fiskarna var äkkliga  .

Sen när jag och Emilia skulle gå tillbaka till hotellrummet så regnade det här.. såkart. Vädret här är inte att leka med vill jag lova. Det är sol och regn om varannat. Efter regnet bestämde vi och pojkarna att vi skulle gå ut och äta. Vi gick till en restaurang som hette Vino Bar. Vi åt pasta och mojsmojs till. Jag och Emilia tog oss friheten att köpa både en dry tonic och cider. Dry tonicen smakade tallbarr och sprit.. muuuums... inte.. men cidern var god =).


Sen hade vi tänkt fara ut på stan för de var massa massa folk ute, men när vi hade kommer tillbaka på rummet somnade macke med kläderna på i sin säng så det blev att spela lite kort för tubbu (jesus), mej och emilia.


Nu ska ja sova eller nått, vi får se vad som händer =P. 


Ps. SE INTE REMEMBER ME. usch vilken hämsk film!

Av lina andersson - 27 augusti 2010 11:30



Just nu sitter vi på vandrarhemmet och har precis äte brunch. Snart ska jag och Emilia börja fixa till oss och sen bär det av till Unvierseum


  Macus och hans negergubbe =)

Av lina andersson - 26 augusti 2010 12:49

Skor från skopunkten



          Några av alla saker jag köpte på Ullared

 

Av lina andersson - 25 augusti 2010 21:36


Hej bloggen=)

egentligen hade jag tänkt lägga ut en himla massa bilder nu men... jag är så förbannat slut så det får bli imorrn istället =). Hur som haver har vi idag, vare på Ullaerd :D hur himla kul som helst och äkkligt mycke folk. Vi hittade en massa shit som vi köpte och jag vill lova att bilen vi hade hyrt vart proppfull =P.

Imorrn låter det som att vi ska på Liseberg eller Universeum. Vi får se vart det slutar =P

Av lina andersson - 23 augusti 2010 14:04



GAAAAAH bara några ynka timmar kvar till tåget mot Göreborg går :D jag vill inte vill inte vänta längre, jag vill fara nuuuuuuuu =D 

Av lina andersson - 23 augusti 2010 01:55


... sova men he gå int så bra. Är astaggad på GÖTET imorrn =DD. Jag hade en plan att jag skulle orka fara till kajutan och hjälpa till att städa men det kommer jag troligtvis inte orka. Men det är tanken som räknas =)   mums vill ha <3

Av lina andersson - 22 augusti 2010 22:31


Egentligen skulle jag skriva ner allt som hänt de senaste dagarna men de orkar jag inte så här kommer lite blider från kajutan


                                   

Av lina andersson - 18 augusti 2010 14:31



Nu har Amanda och Linnéa fare. Det är inte lätt att hitta jobb i Nogre vill jag lova, man vet ju som inte riktigt vad man ska leda på. Men vi hittade ett företag som verkade bra och dit skickade vi ett mejl. Hoppashoppashoppas vi får de jobbet. Annars äre bara att fortsätta leta vidare =)

Ovido - Quiz & Flashcards