Alla inlägg under december 2010

Av lina andersson - 26 december 2010 00:35



ojoj har var det längesen jag skrev. Så ska berätta lite om min braiga julafton.


Klockan halv tolv var vi i bergsbyn hos min underbara kusin och åt julbord och dopp i grytan. Underbart gott =D. Vi gav varann inga juleklappar utan vi ska fara på en "upplevelse" istället. (Det lutar mot att fara till Pite).


Fem över tre var vi sen i lövånger. Vi missade börja på kalle anka =/ de sög, så jag får vänta ett helt år till tills jag får se tomteverkstan =/.

Efter kalle åt vi julbord, igen ;). Sen vart de dax för juleklapparna.

Jag fick:

*En pälsmössa =D
*Fotbad med grejor till

*En stickad kofta
*Kylfläckt till datorn

*Godis
*Pengar

*Powerskor


Och efter juleklappsutdelningen åt vi julefika och sen spelade vi julklappaspelet.

Jag fick:

*Trisslotter (vann 55 kr)

*Badskumm

*Masagehandske

*Mer godis

* Spel


Så såg min braiga julafton ut ;)

Av lina andersson - 7 december 2010 23:42



Har varit med bussandra på stan idag och köpt julklappar,

eller en julklapp. Bara typ 8 stycken kvar nu ;)

Han också jobba på  ringblomman. Bröjade halv två och slutade halv fem.

Rätt chill.

Nu, ska ja sova =D



 

Ovido - Quiz & Flashcards